Maskerad

Lägg märke till conversen.. hihi

Jag förstår om ni tänker.. stackars hund, vad gör hon med henne. Ärligt så tycker hon om när jag gör så mot henne och hon sitter still och sen när jag ta av henne det så får hon fnatt och kommer tillbaka till mig och vill busa.
Hihi jag är som ett barn ibland älskar att hitta på något också behandlar jag min hund som ett barn. Men hon gilla det.

Erik och jag gick och kollade in svärfars jobb idag och sedan gick vi och tog en lunch med honom på stan.
Det blev en riktig husmanskost: Kåldolmar, potatis, gräddsås och lingon. Mycket gott men det slår inte min mammas kåldolmar. Jag skulle aldrig få för mig att stå och göra kåldolmar. Det är enklare och göra kålpudding istället.

Nähä nu ska jag in i duschen och sen lägga mig framför tv:n

tjing

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0