Snark hund.

Ahh... så gott jag sovit inatt. Vaknade i och för sig vid två att min förkylda hund snarkade som attans men jag somnade gott om igen.
Det är molnigt ute och ser inte alls bra ut *suck* och vi som tänkt grilla ikväll fast ser nästan ut som att solen kommer titta fram när som hellst. hoppas, hoppas.

Jag såg innan på nätet att en tidning hade en tävling om den sötaste hunden och tänkte skicka med skorpan men har försökt här nu på morgonen och få henne bra men hon ser så sur ut.




Jag va på lindex igår och kollade på lite kläder, men jag brukar inte hitta så mycket där men faktiskt så har dem fått in mycket snyggt. Köpte det här linnet. Blev så förtjust när jag såg det.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0