Underbara 1:maj

Vilken härlig början på en lång helg. Vi är fortfarande i Åhus där vi firade valborgsmässoafton med Eriks mamma och Anders. Vi drack vin, och grillade och åt massor med godis =)
Idag solade jag och det behövdes. Vi var vid hamnen och åt sillamacka och en stoooorrrr mjukglass med chockladdopp.
Jag satte mig i grön kletig glass som någon glömt att torka väck på bänken. Kul när man har ett långt vitt linne. Men mitt sällskap tyckte det va kul. Det va så kletigt att jag nästan satt fast på bänken.
Skorpan har fått bada idag. Hon var så varm och tyckte om att svalka av sig

Nu har vi spelat kort och det gick jätte bra för mig och Karin.


Det var för varmt att ligga i solen idag.


 Älskar att bada och vill att jag ska kasta pinnar.

 Jag kastar pinne men kommer inte så långt.

 Bildbevis, jag vann och Erik förloarde hihi.... Vi spelade 7:a och han sa att han skulle vinna stort mot oss.. Vem vann? joo jag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0